Firma Apple zatrudniła Lauren Fry, dyrektora ds. reklamy w telewizji i wideo cyfrowym. Lauren Fry ma zająć się wprowadzaniem reklam do Apple TV+.
W przeciwieństwie do innych tego typu platform, Apple TV+ obecnie nie posiada wielu reklam. Niestety to się może niedługo zmienić, ponieważ firma już zbudowała zespół specjalistów od reklam, aby móc wyświetlać reklamy podczas wydarzeń sportowych.
Umieszczanie reklam podczas transmisji sportowych może być początkiem poważniejszego przedsięwzięcia. Branża reklamowa już dawno spekulowała, że Apple będzie wyświetlać reklamy w serialach oraz filmach. W październiku ubiegłego roku Apple zaczęło zwiększać liczbę reklam w App Store, a teraz testuje reklamy w wynikach wyszukiwania w aplikacji Mapy. Nie będziemy zdziwieni jeśli reklamy pojawią się również w aplikacji Książki i Podcasty.
Reklama: Termowizja i noktowizja
Inne platformy streamingowe takie jak Netflix oraz Disney+, od niedawna oferują znacznie tańszą subskrypcję z reklamami. Pomimo podniesionych cen usług w 2022 roku, Apple nie zdecydowało się jeszcze na takie rozwiązanie.