Beats rozszerza swoją ofertę bezprzewodowych słuchawek dousznych o trzy nowe kolory. Słuchawki zostały wprowadzone na rynek w listopadzie 2021 roku z imponującym zestawem funkcji, w tym czipem Apple H1, aktywną redukcją szumów i trybem przezroczystości.
W zeszłym roku Beats współpracował z Kim Kardashian nad wersją słuchawek Beats Fit Pro, która była dostępna w trzech neutralnych opcjach kolorystycznych. Tym razem Beats dodał do linii dodatkowe trzy odcienie – Volt yellow, Coral pink i Tidal blue. Nowe kolory trafią do sprzedaży w czwartek, 23 lutego.
Wraz z wprowadzeniem nowych kolorów Beats Fit Pro, firma rozpoczyna również nową kampanię reklamową z udziałem piosenkarki, autorki tekstów i aktorki Chlöe Bailey oraz amerykańskiej tenisistki Frances Tiafoe. Kampania reklamowa nosi tytuł „LOCK IN. WORK OUT.”.
Reklama: Termowizja i noktowizja
W przeciwieństwie do linii Apple AirPods, która jest dostępna tylko w kolorze białym, słuchawki Beats zawsze były dostępne w różnych opcjach kolorystycznych. Beats co jakiś czas dodaje nowe kolory. W kwietniu ubiegłego roku wprowadził trzy nowe opcje kolorów słuchawek Beats Studio Buds. Niestety, wraz z aktualizacją kolorów nie dodano żadnych nowych funkcji.